Koberce stále patří k oblíbeným podlahovým krytinám a mohou za to poměrně zřetelné a jasné důvody – koberce jsou velmi měkké, příjemné na dotek a hřejivé a vytvářejí na podlaze celistvý povrch bez viditelných spár a spojů. Podaří-li se nám koberec položit profesionálním způsobem, bude to skvělá ozdoba každého příbytku. Prodej koberců se uskutečňuje dvěma způsoby – v kamenných prodejnách a přes Internet. Každý způsob prodeje má svá úskalí i přednosti a k těm internetovým bychom mohli zařadit i nakupování z pohodlí domova. Představte si, že je u vás návštěva, surfujete na Internetu kolem půlnoci, nechce se vám spát, máte zítra volno, a tak si v půl jedné v noci s klidem objednáte koberec do ložnice.
Mezitím, co se prospíte, druhý den během dopoledne již obchodník koberec odřízne z metráže, zabalí a odešle přepravní společností, takže další den už jej máte doma. Aby to takto mohlo fungovat, je k tomu zapotřebí více podmínek. Mezi nimi také strategie SEO, která se stará o to, aby obchod s koberci lidé na Internetu objevili, a aby byl zařazen mezi prvními v pořadí hledaných subjektů.
Máte-li dobře navrženou v Olomouci PPC reklamu, bude velmi pravděpodobné, že se tento obchod bude nacházet někde hodně vpředu, a že přitáhne pozornost zájemců o nákup koberců, i když jsou třeba z druhého konce republiky. Koberec a další zboží vám dovezou za stejnou cenu co se týče přepravy zboží, ať už bydlíte v Havířově, nebo ve Valašském Meziříčí a nakupujete v e-shopu z Českých Budějovic. Pro České Budějovice PPC reklama představuje rovněž velkou výzvu, ono je v zásadě jedno, kde máte umístěno sídlo e-shopu, kde kamennou prodejnu nebo sklady zboží, podstatné je, aby vás zákazníci objevili, váš obchod je zaujal a mohli v něm nakupovat to, co aktuálně poptávají a potřebují v domácnosti či v zaměstnání.