Vůbec nezáleží na tom, o čem píšete nebo co prodáváte. Důležité je zaujmout, pobavit a hlavně to měsících snahy nepokazit jediným špatným komentářem nebo příspěvkem. Dnes se podíváme na základní pravidla, tipy a triky, kterých byste se měli vždy držet. Máte-li potíže s obsahem, publikačním plánem nebo marketingem obecně, SEO SEOlight.cz je jedinečným způsobem, jak prorazit a dosáhnout svých cílů na sociálních sítích i vyhledávačích.

Smartphone sociální média

Bez kvality se neobejdete

Ať už dáváte na zeď cokoli, vždy to musí mít vysokou úroveň kvality. Obsah musí být samozřejmě zábavný a zajímavý, ale také relevantní. Lidé se chtějí dozvídat nové věci, a proto byste jim je měli poskytnout. Nedávejte tam hlouposti jen proto, abyste publikovali. To není dobrá strategie. Myslete také na to, že forma je stejně důležitá, jako obsah. Soustředit byste se proto měli na bezchybnou češtinu a kvalitní obrázky, fotografie nebo videa. Pokud si nejste jistí tím, co děláte, sežeňte si:

  • copywritera na texty,

  • grafika / fotografa na obrazový materiál,

  • marketingovou agenturu na vše ostatní.

Like Facebook text

Komunikace a vztahy jsou základ

Facebook si můžete představit jako hospodu, ve které se scházejí přátelé a mluví o všech novinkách, včetně těch kontroverzních. Vždy se držte svého oboru, ale zároveň buďte svým fanouškům sympatičtí a nebojte se s nimi přímo komunikovat. Reagujte na jejich komentáře a nebojte se diskuse. Právě ta vám přivede nové fanoušky, kteří si vám zamilují a budou těžit z vašeho obsahu, produktů a služeb.

 

Díky pravidelné komunikaci a upřímnosti si vytvoříte dlouhodobé vztahy, které pro vás budou extrémně prospěšné. Z fanoušků se mohou postupně stát cenní rádci, kteří posunou vaši firmu a podnikání na zcela novou úroveň. Když přijdou s nějakým nápadem, reagujte na něj a skutečně o tom přemýšlejte, protože vaši fanoušci chtějí, abyste uspěli. Zároveň ale mají také své potřeby a přání. To samozřejmě neznamená, že byste měli vše splnit. Jen jim dejte vědět, že si jejich názoru ceníte.